30 Kasım 2012 Cuma

Facebook'da 2 Pratik Bilgi..

Facebook'un zaman tünelindeki bu 

kolaylıkları kullanıyorumusunu ?

Facebook'un kullanıcı sayısı kadar sunduğu işlev sayısı da giderek artıyor. Facebook'u düzenli olarak kullansanız bile bazı işlevlerin varlığını unutabiliyorsunuz. Örneğin zaman tünelinizdeki fotoğrafların yerini değiştirebileceğinizi biliyor muydunuz? İşte unutmuş, atlamış olabileceğiniz 2 zaman tüneli ipucu.


"Önemli gelişmeler"

 
Facebook, hayatınızdaki önemli gelişmeleri zaman tünelinde istediğiniz bir tarihe eklemenize izin veriyor. Bunu yapabilmek için durum güncellemesi yaptığınız kutucuğunun üzerindeki "Önemli Gelişme" bağlantısına tıklayın. Buradan iş, eğitim, aile, ilişkiler, ev ve yaşam, sağlık, yolculuk ve tecrübeler gibi farklı olayları zaman çizginize eklemeniz mümkün.
 
Farklı türdeki olaylar, genellikle sizden farklı türde veriler girmenizi istiyor. Ancak olayların çoğu için bir zaman dilimi, konum girmeniz, ilgili kişileri etiketlemenizi istiyor.
 
Hayatınızın çeşitli dönemindeki olayları zaman tünelinizde etiketlediğinizde, onu gezen arkadaşlarınız hayatınız hakkında daha kolay bir biçimde bilgi sahibi olabilecekler.

                     Fotoğraflarınızı tekrar sıralayın
 
Facebook'da arkadaşlarınız sizin fotoğraflarınızı yükleyip etiketlediğinde, etiketi kaldırarak (veya izin vermeyerek) onu biraz olsun gözlerden uzak tutabiliyorsunuz. Ancak bazen kendi yüklediğiniz bir fotoğraf da zaman tünelinizde "kaymış" olarak görünüyor. Aslında fotoğrafı tekrar konumlandırmanız çok kolay.
 
Fotoğrafın zaman tüneli girdisinin sağ üst tarafındaki kalem simgesine tıklayın. Açılan menüden "Fotoğrafı Yeniden Konumlandır" seçeneğine tıkladığınızda fotoğrafı sizi gösterecek şekile ayarlayabilirsiniz. Yaptığınız bu ayarlama, resmi herhangi bir şekilde değiştirmeyecektir.
Facebook,sosyal medya,internet,Mark Zuckerberg,timeline,zaman tüneli

DEAD TRIGGER v1.6.0 Android aksiyon oyunu


Android telefonlarınız için Android 2.2 ve üzeri için en iyi aksiyon oyunlarından birisidir. Oyunda grafikler ve oyun akıclığı ve ses düzeyi oldukça iyi kalitede, iyi eğlenceler dileriz.
APK : DEAD TRIGGER SD DATA: DEAD TRIGGER

Seviliyorsan seviliyorsun len kıçın arşa değmesin hemen!

Seviliyorsan seviliyorsun len kıçın arşa değmesin hemen!

Bazı insanlar var, sevildiğini öğrendiğinde ''nasılsa beni seviyor'' deyip, sevildiğini bilmenin güveniyle her türlü hatayı ve saçmalığı yapma hakkını kendinde görebiliyor. gelip gayet doğal hakkıymış gibi, ''izin veriyorum cınım;) '' demişsin gibi seni üzüyor. bu insanlar böyle davrandıkça ve utanmayıp böyle davranmaya devam ettikçe onlara olan sevginde muhakkak bir azalma oluyor. olmuyorsa aşktır o, hoşlanma olsa duramazdın. karşına ne kadar bu türden biri çıksa, bu sayı ne kadar artarsa, o kadar güvenin eriyor ayfonun şarjı gibi, ve herkesin böyle olduğuna inanmaya başlıyorsun.

ama bir de o çok tatlı insanlar var ki.. bu yukardaki tür var ya, işte bu türün köpeği olsun. sen bu insanlara istediğin kadar sevgini göster, istediğin kadar şımart göklere çıkar, hiç bir egoya havaya girmez. aksine, verdiğin sevginin aynısını alırsın. işte bu insanların sayısı öyle az ki. hele bu zamanda, böyle insanlar var mı ya diye şüpheye düşsen de, var. ne mutlu ki var. onlar sanki bir yere, bi cam fanusa saklanmış gibidirler, gidip sen bulursun, onlar gelmezler. ya da geldiler diyelim, sakın ama sakın o güzel canlıyı üzeyim deme. yoksa bir daha asla öyle güzel sevilmezsin. karşına da hep bu yukardaki pislik tipler çıkmaya devam eder, aşka da ilişkilere de birine güvenmeye de lanet okursun. hatta böyle şeylerin varlığına artık inanmamaya başlarsın.

ama suç sende değil, o diğer pislik senin tüm güvenini hatta hissetme yeteneğini alıp gitmiştir cehennemin dibine. ve maalesef, ve lanet olsun ki, karşına çıkan bu tatlı insanı da o diğer pislik gibi sanarsın ve dırıttt! yanlış cevap. o öbür pisliğe davranman gereken şekilde işte bu tatlı insana davranır ve onu kaybedersin. oysa zamanında diğer pisliğe böyle davransan bi güzel kapak olcaktı, gerçi yine utanmayıp hatayı hala sende aramaya devam edecekti ama en azından için rahatlayacaktı. sonraki günler, haftalar, hatta aylar boyunca kendini yiyip bitirmeyecektin. en kötüsü davranman gereken zamanda davranman gereken şekilde davranmadığın için bu güzel tatlı insanı kaybetmeyecektin.


sen elmayı seviyorsun diye elmanın ağzına sıçmana gerek yok canım

insan düşünmeden edemiyor, acaba sevdiğim bu sevgimi hak ediyor mu diye. bunu sorgulamaya başladıysan müjde! karşındaki doğru insan değil. adam olan sana bunu zaten sorgulatmaz, sorgulatana aşıksan da aramıza hoşgeldin. hepimiz bu boku yiyoruz cınım ^_^

diyorsan ki, ''evet sorguluyorum, sevdiğim ya da sevgilim sevgimi hak ediyor mu'', işte bu da biz insanoğlundan kaynaklanan bir imalat hatası diyelim. ne kadar sevilsek de daha fazla sevilmek isteriz, ne kadar sevgi göstersek o kadar bu sevginin hak edilmesini isteriz. bu gayet salakça bir hareket, evrenin bize hareket çekme biçimi. ''Tanrı sizi en üstün varlık olarak yarattı ama sizde bile defo var lan ahaha'' diye evrenin bize kıçıyla gülme şekli. bize de susup efendi efendi defomuzla barışmak düşer, çünkü adam haklı hanımlar beyler! çünkü severken karşılık bekliyorsan ya da sevgi gösterdiğinde bunun hak edilip edilmediğini sorguluyorsan, pardon da insanlık adına çok şey kaybetmişsin demektir. sen buna mantık diyorsun ama bu basbayağı makineleşme.

http://reklamciinsankisisi.blogspot.com/

NE GİYDİM *** YILDIZLI KAZAK ***

Bir dönem ki yanlış hatırlamıyorsam geçen yıl çok moda idi yıldızlar, yıldızlı kıyafetler, takılar. ben o dönem tek parça ile geçiştirebilmiştim bu trendi. lakin şimdi hiç hesapta yokken çok sevmeye başladım yıldızları, yıldızlı parçaları...



Üstelik bu sene ben kazak giyebiliyorum çok garip! Yakınım olanlar bilir kazak tikim var dokunamam bile, dişlerim gıcırdar bu nedenle kışın böyle kalın olanlar değilde daha inceler var ya onları giyerdim yada bluz üstü hırka. Bu nedenle dolabımda kazağım yoktur. Ama bu sene 3 tane kazak aldım, kendimi biraz zorladım bu kötü huyu yenmek için. Artık giyebiliyorum. Biraz zorlanıyorum bazen yine, içim hop hop ediyor ama :))
Yendiim, ben kazandım! İşte bu kazakla başladı...



Siyah beyaz ve fuşya pembe uyumunu çok seviyorum. Bu kazağı da basit bir kombinle kullanmak istedim.



Kazağım C & A 'dan! Üstelik 39 TL ye almıştım... Ve dahası mutlaka oraya gidin bakın şahane kazaklar var bu hafta sonu planlarımdan biri tekrar gitmek.


İşte bir kombin hikayesi de böyle..

Herkesi kucakladııım, keyifli hafta sonları diliyorum! :)

RENKLİ GÜNLER ^_^

NİMO DÜĞÜN TELAŞINDA *** YATAK ÖRTÜSÜ SORUNSALI ***

Yine bu başlık çünkü daha taze gelin olsam da hala buraya taşıyamadığım çeyiz yazılarım var. Ve siz istiyorsunuz ki hep böyle şeyler yazayım ama ben evlendim canlar, yazacaklarımı, önerilerimi zaten BURADA aylarca yazdım. Eksik kalanları ise yavaş yavaş aklıma geldikçe paylaşacağım ;)

Neyse asıl konuya dönersek, evlilik arifesinden geçen herkes bilir ki tam bir sorundur '' yatak örtüsü '' seçimi. Olmasa olur mu, şart mı diye bende çok sordum ama elbette zorunlu değil. Fakat yeni gelin olunca gelen giden olacağından, nevresim takımlarınız ne kadar güzel olursa olsun bir iki yatımdan sonra buruşuyor, ilk hali kalmıyor. Bu nedenle yatak örtüleri kurtarıcı süper bir şey, şimdi anlıyorum bunu hooop kapa üzerini geç! Şuna geleceğim aslında, yatak örtüsü deyince ya çok spor, düz renk yada arabesk ruhlu, fazla baharatlı ( : D ) şıp şıkır şeyler çıktı karşıma. Eminönünü talan ettik, yok, ruhuma, odama, bize göre bir örtü yok, ortası yok! Sonra siteler arasında gezerken bir alışveriş site kampanyasında tanıdım Apolena 'yı. Nostaljik, orta karar hemde oldukça romantik örtüleri görünce dedim işte bu benim aradığım şey. Eğer sizde benim gibi bu örtü konusunda sıkıntı yaşıyorsanız yada evlilik hazırlığı içerisindeyseniz kulağınıza küpe olsun, hiç efor sarf etmeden Apolena ' ya atın kendinizi derim!

İşte benim seçimim ,







Nasıl buldunuz?

Evime gelen her misafirim yatak örtümü soruyor ne güzel düşünmüşsün biz hiç kullanamadık o kabarık şeyleri diyor. Hem bu tarz örtülerin temizlenmesi, muhafaza edilmesi de daha kolay. Hemde o kabarık, süslü şeyler ne pahalı öyle, bir tanesi için iki bin fiyat verdiklerini biliyorum! Benim çektiğim çileyi çekmeyin,  keşke daha önce bana gösterselerdi Apolena 'yı ayaklarıma kara sular inmeseydi diyorum şimdi. Hem modern hem zaman geçtikçe ölmeyecek ürünler tasarlamışlar, seçmek de zor! Üstelik benim ihtiyacım yatak örtüsü idi ama onlar sadece örtü yapmıyorlar, girip mutlaka sitelerine tanışmanızı isterim. 
Hadi BURADAN ışınlanın! :)

Beğendiniz mi örtümüüüüüüüüü kızlar? :)

YENİ ÜRÜN *** GOLDEN ROSE SEXY BLACK MASCARA ***


Ahanda Cuma!
Eskiden Cuma bana ertesi gün anne ve baba ile yapılan neşeli kahvaltılar iken şimdi eşimle sofra hazırlayıp yemek olmaya dönüştü, hayat çok garip :)

Bugün ilk yazıyı oje ile yapmak istemedim değişiklik olsun mascara neden olmasın dedim...




Golden Rose son 3 aydır fark edilir şekilde ürün atakları yapıyor, peşin sıra süper ürünler çıkıyor. Türk kozmetik firmaların en belirgin hatası yeni ürünü '' öylesine, çıkarmak için çıkarmak '' idi. Yeni ürün çıkar ee ne farkı var dendiğinde sadece ambalaj değişikliği olurdu. Fakat son 1 yıldır kozmetik firmalarının rekabete girdiklerini hissetmesi ve durumun bize yaraması müthiş!





Dikkat çekici bir ambalajı var, kesinlikle dantel kullanmak farklı bir görünüm vermiş Golden Rose Sexy Black Mascara 'ya. Dış görüntüsünün dışında fırçası çok farklı. Düz gelen fırça uç kısımda top şekline dönüşüyor.



Kirpiklere hacim vermiyor ama kesinlikle güzel uzatıyor ve mükemmel ayırıyor. Rengi çok başarılı gerçekten ismine yakışır derece koyu siyah. Temizlenmesi kolay, çok ağır bir mascara değil. Ambalaj ne kadar gece ürünü gibi görünse de gündüz makyajı için çok ideal bir mascara. Fiyatı ise herkesin ulaşabileceği güzellikte, 17.75 TL ye Golden Rose kendi online sitesinden alabiliyoruz. Üstelik siteden 3 makyaj ürünü alana çanta da hediye imiş, BURADAN görebilirsiniz.

Türk firmaları böyle güzel ataklar yapsın, yeni ürünler çıkarsın canımı yesin ayol :)

Nasıl buldunuz Golden Rose Sexy Black Mascara 'yı, içinizde kullananlar var mı?

RENKLİ GÜNLER ^_^

29 Kasım 2012 Perşembe

C# Uygulamarı 1: Klavyeden girilen sayıyı 10 defa yazdırma.

Kodlar


 private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
            lblSonuc.Text = "";
        }

        private void btnGoster_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            string cumle;
            cumle = txtCumle.Text;
            lblSonuc.Text = "";

            for (int i = 0; i <= 9; i++)
            {
                lblSonuc.Text = lblSonuc.Text + i + ".  " + cumle + "\n";
            }

Form Ekranı

►  2 adet Label; Birine Özellikler kısmından Text'e "Kelimeyi Girin". Birine Nameye "lblSonuc" yazınız.
►  1 adet Textbox;  Özellikler kısmında Nameye "txtCumle" yazınız.
►  1 adet Buton;  Özellikler Kısmında Nameye "btnGoster" Text'e  "Göster" yazınız.

Ekran Görüntüleri


En Moda Hareketler Burada

Hamile kıyafetleri içinde kendinizi ana kraliçe gibi mi hissetmek istiyorsunuz? O halde çocuklarıyla birlikte güzelleşmek isteyen annelere müjde! Birbirinden özel ürünleriyle anneleri de en az çocukları kadar şımartmayı seven alışveriş kulübü unnado.com ile en trend görünen anne siz olabilirsiniz.


  Anne olmak, çocuğunuz veya doğacak bebeğiniz için alışveriş yapmak güzel... Peki, ya bu hikaye nasıl başladığına dair bir de romantik video olsaydı? unnado.com ebeveyn olmaya doğru giden yolu bakın nasıl anlatmış!

“Sadece kıyafetler yetmez, çocuğum için özel ürünler de isterim” diyen anneleri de unutmuyor unnado.com...  Kıyafet ihtiyacınızdan banyo ihtiyacınıza, bakım ürünlerinden butik ve aksesuar ihtiyaçlarınıza kadar her şey en güzel haliyle burada. Çok özel indirimler, hediye çekleri ve kampanyalar ile alışverişin gülümseten hali unnado.com, keyifli alışverişler diler.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

28 Kasım 2012 Çarşamba

FLORMAR WILD COLLECTION *** ASKER YEŞİLİ FAR CW05 ***


Kış gelince ton ton bir çok ton yeşil farım olsun istiyorum. Hatta bazen alıp alıp eve geldiğince ayıkıp, '' aa bunlar ne çok benziyormuş '' diyor kendime gülüp geçiyorum. Yıl kamuflaj yılı ve bolca yeşil tonlar göreceğimize göre kızlar makyaj için yoksa mutlaka askeri yeşil tonlarda kalemler, farlar edinin!
 Flormar' ın yeni Wild Collection da muhteşem bi tane var mesela ben yazmazsam olmaz dimiiii? :)






Hafif doreye yakın, koyu bir asker yeşili. Minicik miktarla hemen rengini veriyor. Dozunu az kullandığınızda günlük yoğun kullandığınızda ise gece makyajınızda kullanabilirsiniz. Par par parlamıyor çok mat bitişli olduğunu söylemem, dikkatli bakıldığında yada minik ışıklarla parıldayacak cinsten.
En iyisi size günlük makyajda nasıl kullandığımı göstereyim durumu daha iyi netleştirmiş olurum. Bu vesile ile gül cemalimi, makyaj yazılarımı özleyenlere de selam edeyim, miihmiih :)





Bu koleksiyonu zaten çok sevmiştim ben ama siz far hakkında ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi? Mini boyda, büyük olanları sürekli makyaj yapmayan kişiler çok kullanamıyor hem bunlar çantalara atılıyor, taşıması kolay diye seviyorum. 16-17 TL gibi bir fiyatı var!

Kullananlar var mıı? :)

RENKLİ GÜNLER ^_^

ELMAS IŞILTISI VE KADİFE YUMUŞAKLIĞINDA BİR CİLT İÇİN *** DERMALOGICA SCIN PERFECT PRIMER SPF30 ***


Elmaslar kızların en yakın arkadaşıdır diyorlar ya sizce?

Çok sevdiğim cilt bakım markalarından Dermalogica 'nın inci tozlu ve peptidli ürünü Skin Perfect Primer SPF30 nicedir anlatmak istedim ama düğün sebebiyle bir türlü fırsat bulamamıştım. Hatta Instagram da yayımlamışlığım var ama ayrıntılı anlatmak gerek diye düşünüyorum bu ürünü çünkü elimin altında, vazgeçilmezim oldu..



Peki nedir bu Skin Perfect Primer SPF30 ?

Ciltteki kırışıklık ve ince çizgileri azaltan, ton farklılıklarını dengeleyen ve çevresel hasarlara karşı koruyan, makyajın çok daha kalıcı ve ışıltılı olmasını sağlayan yepyeni bir makyaj bazı... Yaz boyu bazen makyaj altına bazen tek başına fakat sürekli cildimde kullandığım bir ürün oldu. yarıladım ve bitecek diye çok üzülüyorum :(


İçeriğinde sürer sürmez hissedeceğiniz kadifemsi silikon bir madde var. Doğal rengiyle cilt tonunu dengelerken, aydınlatıyor olması şahane! Skin Perfect Primer kullanırken gün içinde ayrıca nemlendiricilere ihtiyaç duymadım, cildimin nem ihtiyacını da karşıladı. İnce çizgileri yumuşatan, cilde kusursuz bir görünüm ve mükemmel bir ışıltı sağlayan cildi makyaja hazırlayan baz, kadifemsi silikonlar, soya proteinleri ile birlikte cilt yapısını dengeleyerek anında yumuşak bir cilt oluşturuyor.
Peptidler ve AGE Smart aktifleri MMP'lere ve serbest radikal hasarlarına karşı cildi korurken, güneş filtreleri ile güneş hasarlarından koruyor. Bu nedenle ayrıca bir güneş koruyucusuna ihtiyacınız olmuyor. 



Kıvamlı yoğun bir yapısı var. Kapatıcılığı yok ama renk düzensizliğiniz, kızarıklarınız varsa çok güzel eşitliyor, makyaj yapmamış ama doğal yapısı kadife gibi bir cildiniz var gibi görünüyor. Rengi hemen her cilde uygun olacaktır diye düşünüyorum. 

İki türlü kullanabilirsiniz Scin Perfect Primer 'i, gözle görülür yumuşaklık ve parlaklık için tek başına nemlendiricinizden sonra veya ince çizgileri doldurmak ve makyajın daha kalıcı olması için nemlendiriciden sonra fondötenden önce cilde uygulayın. 
Keskin bitkisel bir kokusu var, rahatsız edici değil. Suni koku ve suni renklendiriciler kullanılmadan formüle edilmiş. 22 ml bir ürün 1 aydır bende hemen her gün kullanmama rağmen ancak yarıladım, yoğun kıvamlı olduğundan boca etmenize gerek kalmıyor, fırça yardımıyla güzel dağılıyor.

Eğer aradığınız şey kadife görünümlü, elmas ışıltısında bir cilt ise Dermalogica Scin Perfect Primer SPF30 u mutlaka ve mutlaka öneririm. Size hem güneş koruma hem makyaj bazı hemde iyi bir nemlendiriciyi tek üründe sunan başka kaç ürün var ki? ;)
Tüm Dermalogica satan yetkili yerlerde bulabilirsiniz...
Bilgi için,



RENKLİ GÜNLER ^_^

HER GÜNE BİR OJE *** NEW YEAR GLITTER ALL THE WAY ***

Selam kızlar!

Günün ojesi için yeni yıl yaklaştığından China Glaze çıkardığı New Year serilerinden biri olsun, hafta ortası parıltılarla neşemiz yerine gelsin, gözlerimiz ışıl ışıl etsin istedim. ( böyle de uzun cümleler yeni alışkanlığım :/ )


kozmetiksite.com yani sizlerin Tanacan Kozmetik olarak tanıdığınız firmayı ne kadar sevdiğimi ve China Glaze marka tüm ojeleri onlardan temin ettiğimizi takip edenler bilirler. Personeli, çalışma disiplinleri, hızları tartışılmazdır. Düğün öncesi bana hediye göndermek istediklerini söylediklerinde şaşırdım. Hani takipçilerimden ve yakın görüştüğüm firma pr hariç böyle şeylere alışkın olmadığımdan çok mutlu oldum. Ve yeni seriyi benim için özel hazırladıkları kartlarla göndermişlerdi. Nasıl nazik ve ince bir hareket değil mi? :)


Şimdi bu setten Glitter All The Way konuğumuz olsun bugün ;)





Glitter All The Way içinde bir çok rengi barındıran micro simler içeriyor. İster benim yüzük parmağımda kullandığım gibi bütün olmadan yada diğer parmaklarımdaki gibi başka oje üzerine tek kat yada sadece kendisini 2 kat yoğun olarak uygulayarak kullanabilirsiniz. Simli ojeleri çıkarmanın zorluğu malum, evlenip barklanınca folyolara tek tek sarıp çıkarmak zaman kaybı olacağından ben daha rahat çıkarmak adına altına başka renk oje sürerek kullandım. Alt zeminde ise BURADA daha önce yazdığım Sally Hansen Crinoline var!





Yeşil, pembe, mavi, dore, kırmızı, mor gibi renklerin yoğun olduğu ilk bakışta kesinle şu renk diyemeyeceğiniz bir oje Glitter All The Way tam bir yılbaşı gecesi dışarı çıktığınızda sürmelik oje, yeni serinin de gözdesi o zaten!
Keyifli kullanacağım ojelerden biri olacak sizde bu süper ışıltıya sahip olmak isterseniz bu ve diğer yılbaşı seri renklerine BURADAN ulaşabilirsiniz :)


RENKLİ GÜNLER ^_^